Privacy & Cookies
bij Online Professionals

Van A tot Z ondersteuning voor ondernemers en bestuurders!
Goede remote, hybride of online professional(s) nodig?

Privacy- en Cookiebeleid

van Online Professionals

Op deze pagina vindt u informatie over wat Online Professionals doet om uw gegevens te beschermen. Wij respecteren uiteraard uw privacy en handelen wij strict conform de reglementen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).

Graag benadrukken wij dat wij met de grootste zorg omspringen met de persoonlijke gegevens die wij verwerken. Ook bevestigen wij verkregen persoonsgegevens niet door te verkopen of voor enige ander commercieel doel te gebruiken anders dan waarvoor u ze aan ons heeft aangeleverd.

 

Artikel 1: persoonsgegevens

Persoonsgegevens welke door ons verwerkt worden zijn uitsluitend verkregen omdat u gebruik maakt van onze dienstverlening of omdat u ons de gegevens direct en/of indirect met uw toestemming zelf heeft verstrekt.

De gegevens welke door ons verwerkt kunnen worden:

  • Voor- en achternaam
  • Adresgegevens
  • Bedrijfsnaam
  • Telefoonnummers
  • E-mailadres
  • Websiteadres
  • BTW-nummer
  • KVK-nummer
  • Profielfoto
  • IP-adres

 

Artikel 2: bijzondere en/of gevoelige persoonsgegevens

Wij hebben geen intentie persoonsgegevens te verzamelen van bezoekers jonger dan 16 jaar. Wij kunnen dit echter niet controleren!

Mochten er toch persoonsgegevens van bezoekers onder de 16 jaar in onze database gekomen zijn zonder toestemming van de ouder of voogd dan verzoeken wij u een verwijderverzoek te sturen naar privacy@onlineprofessionals.nl.

Wij zullen de persoonsgegevens dan per ommegaande en uiterlijk binnen 48 uur verwijderen.

 

Artikel 3: doel en grondslag persoonlijke gegevens verzameling

Uw persoonlijke gegevens worden verzameld voor de navolgende doelen:

1. Opvolging en contact bij het invullen van het contactformulier en/of het verwerken van uw tickets.

2. Opvolging en contactmomenten voor, tijdens en na de uitvoering van werkzaamheden conform de voorstellen, offertes en/of overeenkomsten zoals onderling overeengekomen.

3. Informatievoorziening bij wijzigingen van diensten of producten.

4. Levering van producten of diensten conform de voorstellen, offertes en/of overeenkomsten zoals onderling overeengekomen.

5. Verzending van online klanttevredenheidsonderzoeken, mits u als klant diensten van ons afgenomen heeft en/of afneemt.

6. Verwerking van de facturatie en betalingen.

7. Verzending van nieuwsbrieven maximaal 1 keer per week, mits u hiervoor bent ingeschreven.

Tevens verwerken wij uw persoonsgegevens, omdat wij hiertoe wettelijk verplicht zijn, omdat wij aangifteplicht zijn bij de Belastingdienst.

 

Artikel 4: bewaartermijn van persoonsgegevens

Wij bewaren persoonsgegevens niet langer dan strikt noodzakelijk om de doelen te realiseren waarvoor wij uw gegevens hebben opgeslagen.

Tevens stellen wij u als klant via ons CRM-systeem in de gelegenheid de persoonsgegevens op ieder moment te verwijderen uit onze database.

 

Artikel 5: persoonsgegevens delen met derden

Persoonsgegevens worden uitsluitend gedeeld als dit strikt noodzakelijk is conform de voorstellen, offertes en/of overeenkomsten zoals onderling overeengekomen of om te voldoen aan wettelijke verplichtingen.

Met bedrijven die uw persoonlijke gegevens verwerken in onze opdracht is een bewerkersovereenkomst gesloten waarin wij zijn overeengekomen dat uw persoonlijke gegevens op eenzelfde strikte wijze verwerkt worden. Uiteindelijk blijven wij verantwoordelijk voor de verwerking van uw gegevens.

In het geval wij uw gegevens aan derden moeten verstrekken anders dan genoemde partijen in deze verklaring en om de voorstellen, offertes en/of overeenkomsten zoals onderling overeengekomen na te komen, zal hiervoor eerst toestemming aan u worden gevraagd.

 

Artikel 6: geautomatiseerde besluitvorming

Binnen Online Professionals worden niet op basis van geautomatiseerde verwerkingen besluiten genomen over zaken die gevolgen kunnen hebben voor personen of persoonsgegevens.

In dit geval gaat het om besluiten die worden genomen door computerprogramma’s of computersystemen, zonder menselijke tussenkomst.

Wij maken gebruik van de navolgende programma’s, software en/of systemen:

1. SiteGround: hostingbedrijf

2. WordPress: website platform

3. Twak.to: live chat

4. Perfex CRM: ticketing, offertes, communicatie, urenregistratie, facturatie en administratie

5. Administratiekantoor: controle van onze boekhouding

6. Mollie: betaal- en incassoplatform

7. Google: online marketing

8. Google en Apple: cloudservices;

9. Jitsi: video meeting met klanten

10. Belastingdienst: voor wettelijke verplichte informatiedeling

 

Artikel 7: cookie-beleid

De Online Professionals website gebruikt alleen technische cookies, functionele cookies en analytische cookies die geen inbreuk maken op uw privacy.

Een cookie is een klein tekstbestand dat bij het eerste bezoek aan deze website wordt opgeslagen op jouw computer, tablet of smartphone. Deze cookies zijn noodzakelijk voor de technische werking van onze website en uw gebruiksgemak.

Deze cookies zorgen er bijvoorbeeld voor dat de website naar behoren functioneert en onthouden uw voorkeursinstellingen. Cookies zorgen er ook voor dat de website geoptimaliseerd wordt.

Op de website van Online Professionals zijn ook knoppen opgenomen die doorlinken naar LinkedIn, Facebook, Twitter en enkele andere websites. Wij adviseren u hen cookie- en privacybeleid te raadplegen alvorens u doorklikt.

U kunt via de instellingen van uw browser uzelf afmelden voor het bewaren van cookies door uw internetbrowser. Op deze manier zullen geen cookies van u meer worden bewaard. Via deze instellingen kunt u ook alle informatie die eerder is opgeslagen verwijderen. Per browser verschilt de plek waar u deze instellingen vindt.

  

Artikel 8: gegevens inzien, aanpassen en/of verwijderen

U heeft het recht uw persoonsgegevens in te zien, te wijzigen en/of te verwijderen. Ook heeft u het recht om uw verleende toestemming voor de verwerking van uw gegevens in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van uw gegevens. 

Tevens heeft u het recht op gegevensoverdraagbaarheid. U kunt een verzoek indienen om de door ons verzamelde persoonsgegevens in een (beveiligd) bestand naar u, een ander en/of door u genoemde organisatie te versturen.

Online Professionals verschaft alle personen waarvan gegevens zijn en/of worden verzameld toegang tot met paswoord beveiligde online omgeving alwaar u uw gegevens kunt inzien, aanpassen en/of verwijderen.

Lukt het u niet om in te loggen en wenst u wel uw gegevens te laten verwijderen, dan vragen wij u te mailen naar privacy@onlineprofessionals.nl.

Wij zullen de persoonsgegevens dan per ommegaande en uiterlijk binnen 48 uur verwijderen.

 

Artikel 10: beveiliging van persoonsgegevens

Wij nemen de beveiliging en bescherming van persoonsgegevens uiterst serieus en neem passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan.

Heeft u nu toch het idee hebben dat uw gegevens niet goed beveiligd zijn of heeft u aanwijzingen van misbruik van uw gegevens, neem dan contact op via privacy@onlineprofessionals.nl.

Online Professionals heeft de volgende maatregelen genomen om uw persoonsgegevens te beveiligen:

1. Up-to-date software 

2. Uitsluitend gebruik van beveiligde WiFi

3. Website en CRM systeem met SSL-certificaat, het slotje voor onze website verbinding.

4. Gebruik van sterke wachtwoorden en wachtwoordhashing.

Vragen?

Als u vragen heeft of misbruik van uw persoonlijke gegevens vermoedt neem dan contact op via privacy@onlineprofessionals.nl. Wij doen graag al het mogelijk u te helpen!

 

Bedrijfsinformatie

Online Professionals is vertegenwoordigd door Edwin van Rijnsoever. Online Professionals is geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 73852074 en is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals weergegeven in deze privacyverklaring.

Deze verklaring is voor het laatst gewijzigd op 4 oktober 2022. Wij raden u aan deze privacy- en cookieverklaring regelmatig te controleren op wijzigingen.

Ondersteuning voor jouw bedrijf nodig?

Vrijblijvend meer weten?

Referenties

Ervaringen van anderen

preloader-image

Edwin is een scherpe manager met oog voor detail. Daar hij een goede helikopterview heeft, ontgaan hem geen zaken. Hij houdt het overzicht in projecten met alle facetten goed en stuurt daar waar nodig is. Hij komt altijd zijn afspraken na en ik heb hem als een hele prettige collega ervaren, met een positieve invloed op het team.

C. Deege

Ik heb Edwin in het kader van de projecten WBTR en Nationaal Verenigingsonderzoek leren kennen als een goede Project Manager en Project Ondersteuner. Hij is actief meedenkend en houdt overzicht bij de vele projectstappen.

P. Noordhoek

Edwin is integer, eerlijk en heeft groot hart voor zijn werk. Hij bezit de kennis en het uithoudingsvermogen om de klant te helpen en mee te denken in het oplossen van problemen. Edwin denkt en brengt structuur, maar is niet bang om mee te denken buiten de gebaande paden. Daar bewonder ik hem enorm voor. Edwin heeft waanzinnig gevoel voor humor. We hebben gewoon 2 jaar non-stop gelachen. Bedankt Edwin!

M. Selim

Edwin werkt zeer nauwkeurig en zorgt ervoor dat aan het eind van de dag geen zaken onbehandeld op zijn bureau blijven liggen. Een fijne collega die zaken snel oppakt en prettig samenwerkt.

M. Trapman

Ik ken Edwin als een leuke collega veelzijdige collega met humor, gedrevenheid en een pro actieve instelling. Het lukte mij nooit eerder op kantoor te zijn dan hem of als laatste weg te gaan, Edwin was altijd aanwezig. Ondanks dat Edwin administratief de puntjes op de spreekwoordelijke “i” zette was hij ook commercieel ingesteld en voorzag hij de sales advies. Kortom, ik heb altijd graag met hem gewerkt en is voor iedereen een aanwinst.

M. Wesel

Een zeer goede collega en harde werker! Op Edwin kan je zeker als bedrijf rekenen en meer dan dat! Hij geeft zich volledig en komt met goede innovatieve ideeën! Steeds graag mee samengewerkt!

A. Engelbeen

Ik heb Edwin als een uiterst hard werkende, sociaal en fijne collega aanvaard. Onze tijd samen bij Casius heeft Edwin laten zien dat hij een multitalent is in zowel managen van mensen, de afdeling draaiende houden en het denken in oplossingen. Kortom heb ik altijd graag met hem gewerkt en is voor iedereen een aanwinst!

M. Scholten

Edwin heb ik leren kennen als een warm en betrokken persoon met een heerlijke dosis humor en een tomeloze inzet. Daarnaast werkt hij gestructureerd, nauwkeurig en is snel met analyses.

M. Spruit

Edwin, de man die zegt wat hij doet en doet wat hij zegt. Aan het eind van de dag geen open eindjes meer op zijn bureau heeft liggen, de man die van communicatie een sport heeft gemaakt, de man die eerlijke communicatie hoog in het vaandel heeft staan, de procedures volgt zoals ze zijn uitgeschreven. Fijne collega om mee te werken, de juiste humor heeft.

A. Huizing

Edwin is een positieve alleskunner. Hij was acht jaar lang mijn manager maar vooral collega. Hij kan leidinggeven, motiveren en sturing geven op een prettige en unieke manier. Buiten dat deed hij echt alles wat er nodig was om de zaak op- en uit te bouwen. Hij heeft veel mooie resultaten neergezet. Hij is empathische, open en eerlijk.

S. Koenen

Edwin is 1 van de meest getalenteerde, betrouwbare en sympathieke work-o-holics die ik tot nu toe in mijn leven als collega mocht ervaren. Wanneer ik een eigen zaak zou beginnen zou ik hem absoluut benaderen. Hij heeft de gave zich als een kameleon aan te passen en bezit het geheugen van een olifant. Ons huidige team mist hem nog dagelijks.

P. Slijkhuis